19 augusti

Torsdag

Steg upp då Peter skulle fara halv åtta. Då han hade åkt satte vi oss i soffan och
myste en stund innan jag gjorde mat till Joel. Sen runt nio fikade jag och Leo.
Efter fikat tog vi det bara lugnt en stund.

Hade en lugn och fridfull innedag. Vid femtiden kom Lina förbi. Leo fick födelsedags
presenter av henne och så satt vi och prata. Peter kom hem sen runt halv sex.
Då kom Ulla-Britt och Martin också. Dom hade med sig pizza. Lina for en stund
efter dom kommit.

Efter vi ätit for allihopa igen. Peter jobba, är första bil och Ulla-Britt och Martin for
hem till Åsele. Tack igen för middagen :) När alla åkt hade jag och killarna en lugn
kväll. La Joel vid nio och sen la jag Leo.

Peter kom hem vid elva men fick sen fara ner igen. En sjukresa till sjukan på
samhälle. Väntade nere tills dom var klar och så skjutsade han hem dom igen.
Var hemma igen vid halv ett. La oss då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0