21 augusti

Lördag

Steg upp vid halv åtta idag. Killarna hade vaknat då. Satte oss i soffan och myste
en stund. Sen gav Peter Joel mat. Jag smög tillbaka till sängen en stund till :) Vid
nio fikade vi och sen klädde vi oss och gick upp till mamma. Jag och mamma vi
spelade melodikrysset medans pappa, Ante och Peter var ute och lekte med en
mini motorcykel. Såg himla roligt ut.



Efter krysset lånade jag duschen. Sen for vi hem. För då skulle mamma och pappa
och Anna fara ner på samhälle. Var så Anna skulle få sova bla. När vi då kom hem
tog vi det bara superlugnt. Gjorde inga större ansträngningar. Vi fyra igen gick vi
tillbaka upp till mamma.

Fixade och hjälptes åt att göra iordning middagen. Den bestod utav kräftor, sur-
strömming och lax. Jag åt kräftor jag :) Hade bjudit in Kattis också. Åt och hade
det trevligt. Sen gick vi upp och spelade en stund och sen ner igen och hjälptes
åt att diska bort. Ställde sen fram efterrätt. Smulpaj med jordgubbar. Gick ner en
liten bit av det med. Sen blev det lite prat innan vi gick hem.

Väl hemma blev det att vi gjorde iordning barnen och la dom. Sen resten av kvällen
var bara lugn och fridfull.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0