22 augusti

Söndag

Vi steg upp kl åtta idag. Eller Peter och killarna. Jag låg kvar och läste lite skvaller
tidningar. Steg sen upp och så fikade vi. Vid tio ca kom Ante ner. Hade med sig sitt
x-box. Var så regnigt och tråkigt ute så satte oss och spelade :)

Sen när det blev lite mindre regningt for Peter, pappa och Ante bort med fiskeodlingen.
När dom höll på med det vaknade Leo och jag gav honom lunch. Hade gett Joel
innan. När Leo var klar kom Peter in. Ante kom sen ner igen efter en stund. Fortsatte
att spela då.

Vid fyra började vi fixa med middagen. Blev potatis, köttbullar i sås och rårivna morötter.
Och mamma, pappa, Anna och Ante åt här nere dom med. Mamma hade sen gjort
creme brule till efterrätt och pappa hade gjort äppelkaka. Gott gott. Sen mätta och
belåtna så blev det lite mer spelande innan alla gick hem.

Vid åtta gick Peter och badade Leo. Joel han hade en tupplur. Ska snart ta och göra
iordning han med. Ska snart lägga båda och sen ska Peter fara ner på samhälle en
sväng. Jag får se vad jag hittar på :)


Leo och Ante vilar ner maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0