25 augusti

Onsdag

Vi klev upp ur sängen åtta idag. Men hade innan hämtat killarna och legat
och myst en stund. Jag gav Joel mat medans Peter gav Leo fika. Vid tio for
Peter ner och skulle jobba. Vid elva for jag upp till mamma. Skulle hjälpa
henne med en sak. Vid tolv åt Leo lunch med Anna.

Halv ett for jag och Leo ner på samhälle. Joel fick stanna med mamma.
När vi kom ner for vi till dagmamma Linda. Skulle vara där mellan 13-15 idag.
Han fick leka och hålla på. Det var även en liten tjej där idag. Och han
hann leka med henne en stund med. Närmare halv tre fick han fika. Gick
bara bra för honom att fika.

Sen då vi skulle fara blev det blöjbyte innan. Gick bra det med. Och sen
for vi till Peter en stund. Han och farfar var nere i Sune Anderssons garage.
Var där en stund innan vi for hem.

När vi kom till mamma fick vi middag. Var sen där en liten stund innan vi åkte
hem igen. Väl hemma har Peter skött om killarna och jag har suttit och gjort
bort dessa tråkiga räkningar. Men nu är då det gjort. Ska nu säga god natt
till Leo och sen ska v glo på tv innan vi slänger oss i sängen vi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0