27 augusti

Fredag

Samma visa idag som igår. Vi steg upp, fikade och klädde oss. Sen for jag och Leo
ner på samhälle och Peter skjutsade upp Joel till mamma. Innan vi for till dagmamma
for jag förbi hos Lina och lämnade skorna jag köpte igår. Kunde inte riktigt ha dom så
hon fick dom. Och väldigt glad blev hon över dom.

For sen upp till dagmamma. Var där en stund med Leo. Men smög mig sen ut och
for lite innan elva. For till Lina och var där en stund. Peter kom sen och hämtade
mig och vi for och åt lunch. Efter lunchen for vi och handlade. När vi precis handlat
klart och jag tänkte fara tillbaka till Leo så ringer Linda och säger att Leo vill jag ska
komma. Snacka om tajming :)

For dit och så var vi där till två. Då for sista tjejen så då for vi med. For ner till Peter
och sa hej. Leo ville det idag med. Sen hem och hämtade Joel. Hem till huset och
packade in sakerna. Ante kom och hjälpte mig :)

Peter kom hem kring fem. Vi åt middag och så kom Ante och Anna ner som snällast.
Efter middagen gick Peter och Leo ut. Monterade extralysena på opeln. Dom kom in
igen vid åtta. Joel hade somnat med mig i sängen så medans han sov vidare gjorde
jag kvällsfika till Leo. Joel vaknade och så fick Peter ge honom mat innan vi la honom.

Peter for sen ner på samhälle vid halv nio. Jag la Leo nio. Har sen bara suttit här vid
dumburken. Kollat efter nå saker på nätet. Men ska slita mig härifrån nu och se en film
innan man lägger sig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0