3 augusti

Tisdag

Vi steg upp och hade en lugn morgon. Peter for och jobba efter tio. Hasse
kom upp hit med taxin. Peter fortsatte sen uppöver. Var en körning till
Granliden. Hasse tog lill starletten och for hem.

Efter elva kom Ante ner. Då klädde vi oss och satte oss i bilen. For ner på
samhälle. Peter hade hunnit komma ner igen så följdes åt ner. Väl nere
på samhälle jagade Ante lysrör. Hittade det vi skulle ha och for hem efter
han hade handlat på ica. Stannade som snällast på maries med.

När vi kom hem gav jag Leo mat. När han ätit gav jag Joel mat. Åt sen själv
och efter jag hade ätit satte vi oss i bilen igen. Leo ville inte sova men somnade
i bilen ändå :) Väl nere igen for jag till Lina. Väntade där på att hon skulle
komma hem. Båda killarna sov i bilen så hade ingen stress. När hon kom hem
surrade vi lite.

När jag for därifrån for jag till Miva. Peter kom också dit. Var sen där och prata
om allt mellan himmel och jord. For därifrån vid halv fem. For och handlade
och sen hem. Väl hemma gjorde jag middag medans Peter gav Joel mat. Fick
bli chili con carne idag :) Blev jätte gott.

Medans vi satt och åt kom mamma och Anna ner. Sen var dom här ett tag.
Ante kom han med efter en stund. Dom gick hem vid halv åtta. Gjorde oss
iordning för att se på allsång. La Leo då det var slut. La Joel då han ätit.
Sen bara en lugn kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0