31 juli

Lördag

Vi steg upp efter att Peters telefon ringt halv nio. Jag satte mig och gav Joel
mat och sen for Peter på samhälle. Var en körning han hade fått. Efter jag gett
Joel mat gick jag och tog upp Leo. Han var en liten sjusovare idag :) Vi satte
oss i soffan en stund innan vi gick och fikade vid tio. Spelade sen melodikrysset.

Sen hade vi en lugn hemma dag :)Anna kom ner och hälsa på och så kom
mamma ner en sväng. Medans mamma var här nere kokade jag makaroner
och spaghetti. Sen åt jag och Leo lunch. Då gick mamma och Anna hem. La
Leo efter lunchen. Kl var två ca. Joel hade fått mat så la han med.

Hade det sen lugnt och skönt. Fick besök en stund av Stina. Hon hade en lucka
i arbetet så kom in en sväng och så satt vi och pratade. Leo och Joel vaknade
sen efter fyra. Peter kom hem vid fem så då gjorde vi oss middag. Vid sju kom
Katarina och tjejerna. Var här en stund. Vi fikade och pratade. När dom gått
hem gjorde vi iordning killarna och la dom. Sen en lugn kväll bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0