5 augusti

Torsdag

Jag och Peter steg upp kl sex. Han hade en körning till Lycksele. Skulle lasta
och åka kvart i sju. Jag steg upp och gjorde iordning mat till Joel och fixade
iordning lite mer för att ta med oss. Satte mig och gav Joel mat kl sju. Tog sen
upp Leo. Ante kom ner efter sju. Sen gjorde jag fika och så delade jag och Leo.

Klädde oss sen och packade in oss i bilen. For upp till mamma och väntade på
dom. Lämnade sen byn kl åtta och for mot Lycksele. Snabbt stopp i Villis innan
vi riktigt for bara. Var framme i Lycksele halv elva ca. For då upp på sjukan direkt.
Mamma, pappa och Anna gick in dit medans vi andra väntade ute. Peter kom till
oss han med :)

När dom var klara inne på sjukan for vi och åt. Blev frasse mat. Efter maten for
Peter. Vi for till Jysk. Handlade lite där och sen vidare till Dollar. Efter dollar for
vi hem igen. Hade ingen stress hem. Var hemma efter fyra. Peter kom hem efter
fem. Åt middag och sen en lugn kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0