7 augusti

Lördag

Vaknade av att Ante ringde och sa det var vårat slutnummer på ring så spelar vi.
Steg upp och så satte jag mig och försökte ringa lite. Peter klev upp med killarna.
Kom fram till slussen och fick säga vad jag hette och vad jag ville höra för musik.
Sen var det bara att sitta och vänta.

Dom ringde upp efter nio och så var jag med i programmet för andra gången :)
Och vann en skiva den här gången med. Med hjälp av Peter :) Glada blev vi av
det. Klädde oss och gick upp till mamma. Spelade där melodikrysset och fikade.

När det var slut gick Peter hem och bytte om. Jag och killarna hade redan klätt oss
fint innan vi gick upp. När Peter kom upp igen väntade vi på kl skulle bli runt tolv.
Då gick vi över på gammskolan. Var bjudna på bröllop och dop. Allt var jättefint.





Efter allt var klart där så blev det mingel borta på Lasses gård. Kanske ska skriva
att det var Katarina och Torbjörn som gifte sig. Och så var det Marie som döptes.
Vid minglet bjöds det på bål och tilltugg. Runt två for vi ner på föreningshuset. Där
bjuds det på god mat och dryck. Gick hem efter halv fem. Mätta och nöjda över
dagen. Grattis till Katarina och Torbjörn :D






Tårtan hade brudgummen gjort själv.




Hehe.. Det ska börjas i tid ;)


Leo = Uttråkad


Lilla Marie som då döptes :) Sötnos.

När vi kom hem bytte vi om och gick sen upp till Ante. Spelade lite tv spel med
honom och pappa. Sen hem igen och la killarna. Efter det en lugn kväll bara.
Var så himla trött så orkade inte med nå mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0