9 augusti

Måndag

Idag steg vi upp lagom tid. Efter att ha stigit upp tidigt igår så kändes det skönt
att sova lite längre. Vi fikade och tog det lugnt. Peter for ner och jobba vid halv
elva. Efter att ha lugnat Leo. Leo ville ju följa med. När han åkt hade vi det lugnt.

När Leo skulle äta lunch kom Ante och Anna ner. Kl var ett ca. Så när Leo ätit
gick han och lekte med Anna. Jag satte mig och gav Joel mat. Sen spelade vi
lite tv spel. Medans vi satt och spelade kom Katarina och Torbjörn förbi som
snällast. Surrade lite med dom. När dom gick så la jag Leo. Kl var då tre.

Sen la jag Joel med. Båda två somnade som stockar. Jag, Ante och Anna vi
satte oss i soffan och glodde på tv. Efter en stund hade Anna somnat med.
Vid kvart i fem väckte Ante upp Anna och så gick dom hem. Jag gick sen och
tog upp Leo. Joel sov en stund till.

Då Peter kom hem gjorde vi middag. Efter den fixade vi lite hemma innan vi gick
över till Katarina, Torbjörn och tjejerna. Pratade om allt mellan himmel och gjord
och fikade. Tittade på kl och då var den kvart i tio. Hoppsan.. Syntes då inte på
Leo. Han var det fullt ös på och Joel likaså. Gick hem och la dom. Tog det lugnt
en stund och la oss sen själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0