11 december

Lördag

Vi steg upp och fikade. Sen efter tio for Peter och Leo upp till Sagatun en sväng.
Ante och Anna kom ner vid elva ca. Pappa hade kommit redan innan tio. Börjat
kapa ved. Anna var ute med honom en stund innan hon kom in. Pappa kom in
en stund han med sen.

Då sen Peter och Leo kom hem igen stannade Peter ute och körde in veden som
pappa kapat. Medans då pappa och Peter var ute och höll på så gav vi ungarna
mat och sen gjorde jag lunch till mig själv. Ante ville inte ha. Men fika lussebullar
och pepparkakor kunde han göra. Medans jag då åt min lunch fick jag väldigt
mycket hjälp av Leo.

Anna hade mamma varit och hämtat efter dom ätit. Så killarna la vi vid halv två
ca. Såg klart filmen vi såg på. Peter hann komma in och se slutet med oss. Pappa
hade gått hem. Sen gick Ante hem han med. Vid halv fyra så for jag upp till Lina
och hjälpte henne med en sak. Tog sen med henne hem hit och bjöd på middag.
For sen upp till henne en stund till och hjälpte till lite till. Efter sju for jag hem igen.

Ante var hos mig och var barnvakt. För att Peter och pappa åkt upp till Sagatun för
sova där inatt. Pappa ville det. Så då jag då kom hem la jag Joel och sen fikade jag
och Leo lite. La sen han med. Gick och duschade då han var lagd och nu sitter man
då här. Ska ta och se film nu innan jag ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0