12 december

Söndag

Vi vaknade och steg upp runt halv nio. Jag gav killarna fika och fikade sen själv.
Efter fikat så gick jag upp och hämtade ner granen och allt som hör den till. Satte
sen Joel i hans barnmatstol och ställde han så han såg mig. Sen började jag att
montera upp granen. När det var klart satte jag upp ljusen och sen hjälpte Leo mig
att klä den.

Precis då vi var klara med allt så kom Lina hit. Jag gjorde då iordning lunch till
killarna. La sen Joel och då han var lagd fixade jag fram fika till oss :) Vid två ca
kom Peter hem igen. Han fick då gå upp opch lägga Leo. Lina for sen hem efter en
stund. Då hon for så kom Ante ner. Ville spela lite Wii. Och då han gick hem följde
Leo med upp. Skulle få äta middag där uppe. Joel hade redan ätit och jag och
Peter hade hjärnsläpp på vad vi skulle göra. Så vi fikade sen bara.

Då Ante kom ner igen var han här bara en stund innan han gick hem. Då han gått
blev det duschen för killarna. Sen nattade vi båda två. Tog det sen lugnt med en
film och mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0