16 december

Torsdag

Peter for efter tio idag. Jag satte mig vid dator en stund, Leo gick upp och lekte
på sitt rum och Joel roade sig med sina leksaker. Vied elva kollade jag Joel.
Tyckte det blev tyst. Då höll han på att somna på sitt lektäcke. Tog upp honom
och la han i sin säng.

Vid ett gav jag Leo mat. Joel sov då fortfarande. Medans Leo höll på att äta så
kom Ante ner. Då han kom klädde jag mig och gick upp till mamma. Hjälpte sen
henne, pappa och Anna att baka kakor. Efter fyra gick jag hem igen och hämtade
upp Ante, Leo och Joel. Åt middag och var sen kvar en stund innan vi gick hem
igen runt halv åtta.

Ante hjälpte mig natta båda. Vilket gick ganska fort för båda var ganska så trötta.
Kikade sen en stund på Robinson och sen spelade vi lite innan Ante gick hem. Då
han gått såg jag Robinson klart och satte mig sen här. Nu kom Peter precis hem.
Ska ta och gå å lägga oss nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0