17-19 december

Fredag

Var hemma och tog det lugnt med killarna hela dagen. Kurerade oss och så. Peter kom
sen hem innan kl fyra. Gjorde mig iordning och sen kom mamma och Ante och hämtade
mig. For ner på samhälle. Först en sväng på blommona innan dom stängde och sen for
vi och åt pizza på hotellet.

Då vi hade ätit oss mätta så for vi sen och handlade på ica. For sen hem efter de. När jag
kom hem la vi Leo och sen tog vi det lugnt en stund innan vi duschade. Efter de satte vi
oss och slog in dom sista julklapparna. Då de var klart la vi oss :)


Lördag

Steg upp, fikade och klädde oss. Sen gick vi upp och grattade pappa. Fikade och sen fick
pappa öppna presenten. Han fick en ny fåtölj av oss alla. Blev jätteglad över den. Sen var
vi kvar där uppe hela dagen.

Från kl tolv och till kl fem ca så var det fullt med folk i huset. Många som ville gratta
pappa på hans 50-årsdag. Och samtidigt så gick telefonen het. Sen vid fem gjorde
mamma middag och så åt vi innan vi gick hem. La killarna och satte oss sen och såg
på Robinson. Var ju final. Blev så glad när personen jag hejat på från början vann :)

När det var slut så såg vi Twillight Eclipse. Eva hade också kommit upp och såg den
med oss. Då den var slut så blev det sängen direkt.


Grattis pappa på 50-årsdagen :)






Söndag

Fikade och klädde oss och gick upp till mamma och pappa idag med. Var där hela
dagen. Kom folk idag med. När sen middagen skulle fixas så fixade jag en kyckling
gryta som mamma hämtat recept på internet och mamma fixade en ugnsform med
fläskfile.

När jag var klar med min gick jag upp så jag fick vila. Vaknade hal sju för då var
det middag. Vi åt och sen gick vi hem med killarna. Med väldigt stora protester från
Leo. Han ville inte alls gå hem för han ville bada med Anna. Men fick med han hem
och så duschade vi dom hemma. La dom sen direkt.

Satte oss ner och andades ut och sen for Peter ner en snabbis på samhälle. Så
när han kom hem igen ska vi duscha och sen kanske kik på nån film innan vi lägger oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0