20 december

Måndag

Peter var ledig och hemma på morgonen och förmiddagen så jag fick ta en väldigt skön
sovmorgon. Vila så jag blir av med förkylningen någon gång. Killarna mina börjar ju bli
pigga igen så.

Men runt två ca så for han ner på samhälle. Skulle köra taxi till Skellefteå. Han for från
samhälle kl fyra. Hade då med sig passageraren och hans pappa. Så hade ju sällskap
hem igen. Och chaufför :) Medans han då for och körde det så kom pappa ner och
kapade lite ved. Blev fort mörkt så han kom in och så väntade vi på att killarna skulle
vakna. Dom vaknade en stund senare bara.

Gick upp till mamma sen. Ante kom ner han med och följde oss upp. Åt middag där och
gick sen hem igen runt halv åtta. Ante följde med mig hem. Gjorde iordning killarna och
så la jag Joel. Leo fick vara vaken en stund till. La han sen runt halv nio.

Tog det sen bara lugnt och såg på film för mig själv. Peter kom hem igen efter elva.
Gick då och la oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0