21 december

Tisdag

Ringde till sjukan då jag hade vaknat runt åtta. Peter satt då och gav Joel fika.
Ringde för att jag har så himla ont i halsen. Kan knappt svälja. Fick en tid och
skulle vara där kl tio. Peter for hemifrån vid halv nio. Han startade bilen åt mig
innan han for.

Klädde killarna och for upp till mamma. Leo ville fika med Anna. Sen då dom
fikat så gick vi ut i bilen och for. Mamma följde med oss. For på sjukan och
kollade upp mig. Var inge större fel. Gick och vägde Joel sen innan vi for och
skulle göra ett ärende jag och mamma.

När vi gjort de åkte vi så Ante fick följa med mig. For runt och kikade på lite
affärer och sist for vi till ica. Väntade där på att mamma och pappa skulle bli
klara på domus. Dom kom sen till oss och så fick Ante ta Blixten och hemnyckel.
Han hade åkt ner tidigare så hade egen bil. Vi for sen hem och mam o pap gick
in pch handlade klart.

Väl hemma gav jag killarna mat och la sen båda. Tog mig själv lite mat och
lyssnade samtidigt på protester från båda två. La till Joel så han somnade. Leo
vägrade in i det sista. Slocknade runt fyra först.

Peter kom hem efter fem. Då hade jag precis hämtat Leo. Gjorde kiddag och
sen under kvällen blev det vanlig rutin. Lägga killarna och sen glo lite på tv och
brodera lite. Nu ska man väl ta och duscha och sen i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0