22 december

Onsdag

Peter for ner på samhälle efter nio ca. Skulle köra ner taxin så Hasse kunde köra
den till Hoting. Trasig igen. Peter stannade sen nere och hjälpte Dan med något.
Han kom sen hem efter fyra ca. Handlade till oss innan.

Medans då Peter gjorde allt de så tog vi det lugnt hemma. Efter killarna sen hade
ätit lunch så la jag Joel. Ante kom ner och hämtade Leo. Han skulle baka pepparkakor
med Anna och mamma. När Joel vaknat, han sov inte länge, så kom pappa ner
och tog med han upp också. Då båda mina killar nu var borta så gick jag och la mig.

La mig så jag skulle få sova bort förkylningen. Sova så man blir frisk någon gång.
Sov ca en timme. Peter och killarna kom sen hem och vi gjorde middag. Efter den
blev det lugnt en stund och sen i säng med killarna vid halv åtta. Sen lugn kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0