23 december

Torsdag

Var en lugn morgon. Gjorde inga större ansträngningar. Vid tolv ca så for Peter,
pappa och Leo ner på samhälle och sen vidare till Hoting. Skulle kolla om taxin
var klar och det var den inte. Var fel del som dom berställt så på måndag är
den klar. Kanske...

Då dom åkt så gav jag Joel mat och la sedan honom. Sen sov han till fyra ca.
Medans han sov åt jag lunch och softade. När Peter och Leo kom hem gjorde
vi middag och sen gick vi upp till mamma. Killarna och Anna julbadade och då
dom var klara var Peter kvar en stund innan han gick hem och la killarna.

Jag stannade kvar och så kokade jag och mamma julskinkorna och gjorde jul
godis. Blev 3 sorter, knäck, brända mandlar och cornflakes i choklad. Pappa
och Ante vek girlangerna till köket.

Efter tio kom Lisa och Micke. Ska sova där uppe till efter nyår. Så väntade då
på att knäcken skulle bli klar och att julskinkan skulle koka klart. Fixade sen
knäcken först och sen fikade vi. Efter fikat gick jag hem. Kl var då efter tolv.
Duschade då ja kom hem och la mig sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0