6 december

Måndag

Peters telefon ringde tre på morgonen (natten till måndag) Fick en körning och sen
kom han inte hem förren fem på eftermiddagen. Vi klev upp och gjorde oss fika
vid nio. Hade sen en lugn dag hemma bara.

Ante och Anna kom ner hit efter elva och var här till halv fem ca. Gav ungarna mat
vid halv ett och la sen killarna efter ett. Kollade om Anna också ville sova men inte.
Medans då killarna sov roade sig jag och Ante med att spela :)

Joel vaknade först. Kl var då tre ca. Hämtade sen Leo halv fyra. När sen Ante och
Anna gått hem väntade vi bara på Peter. Då han kom hem gjorde vi oss middag.
Då vi ätit satte jag mig och fixade julkorten och då jag var klar med dom for vi ner
på samhälle en snabbis. Lämnade julkorten som skulle lämnas där nere och Peter
gjorde de han skulle göra.

Upp igen till byn sen och delade ut julkort här. Sen hem och så la vi ungarna. Resten
av kvällen bara lugn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0