7 december

Tisdag

Peter klev upp och for halv nio. Vi klev upp samma tid vi med. Gjorde fika och
fixade killarna. For ner på samhälle och lämnade Leo. Sen till veterinären och
följde Ante in med Jack. Var där en timme ca innan vi var klara. Då for jag och
Joel hem igen.

Gjorde sen inge speciellt hemma. Gav Joel mat och la honom en stund och så åt
jag själv. Sen var det bara att fara ner igen vid halv tre och hämta Leo. For hem
igen och väntade på att Peter skulle komma hem. Då han kom hem så gjorde vi
middag och efter den hann vi ta det lite lungt innan Peter for igen.

Då han hade åkt för att fortsätta jobba så la jag Joel först. Sen fick jag övertala
Leo till att gå och sova. När han då var lagd gick jag ner i källaren och fixade
pannan och tvätten. Så nu sitter man då här. Ska stänga här nu och gå å duscha
innan man hoppa i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0