9 december

Torsdag

Vaknade och steg upp kl sex. Klädde mig och fikade. Peter gick ut och startade
bilen till mig och plockade ur barnvagnen. Sen gick han och la sig igen. Tog Joel
med sig för han var vaken.

Sen for jag vid halv sju och hämtade Eva. Sen drog vi till Lycksele. När vi kom
fram så skulle vi på sjukan först för Eva hade tid där kl nio. Var där till elva ca.
När vi sen skulle starta bilen så ville den inte starta. Som tur var fick vi starthjälp
av en relacom snubbe :)

For sen körde så bilen fick laddas upp. När vi kört en sväng for vi och åt. Efter
maten blev det ett besök på jysk. Handlade saker där och sen vidare till Dollar.
Sen då vi var klara där åkte vi in och gick på stan. Sen for vi hem då vi var klar.

Var hemma kring fem ca. Då jag kom hem gick jag in och snabb packade bort
sakerna. Medans jag höll på med det ringde3 en karl och köpte pelletsbrännaren.
Lycka :D Äntligen är den såld. Sen kom Peter och då for vi upp till mamma. Där
möttes vi av två glada pojkar. Åt middag och sen for vi hem.

La killarna halv åtta. Fixade sen lite saker i huset. Och nu börjar de bli sent så
tänker gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0