1 februari

Måndag

Fick sovmorgon i morse igen :) Tack älskling och Leo :) Klev upp nio. Och då
fikade jag och Peter tillsammans. Leo fick lite mer fika medans vi fikade :)
Sen for Peter efter tio ca.

La sedan Leo så han somnade halv tolv. Sen vaknade han igen innan halv två.
Då hade Anna och Ante kommit ner. Ante gav Leo lunch och jag gick ut och
skulle starta bilen och fara på samhälle. Slutade med att Ante fick komma ut
och hjälpa mig. Leo satt kvar inne med Anna. Gick jättebra.

Fick till slut igång bilskrälle. Kom ner på föräldragruppen ca tjugo min sent.
Men men. Jag kom ju dit iallafall :) Sen när det var slut höll jag tummarna för
fullt för att bilen skulle starta. Och det gjorde den :) Gjorde då ett stopp först
på ica (stängde inte av bilen) och sen for jag hem.

När jag kom hem gick då Anna och Ante hem och jag började med middag till
jag och Leo. Fick bli den vanliga måndags maten. Korv och makaroner :) Efter
middagen blev det att roa Leo i bästa möjliga mån. När det sen blev blöjbyte
kollade jag tempen. Då hade killen min feber. Inte undra på att han var lite
emot mig. Blev en alvedon och sen höll jag han vaken till halv åtta. Då fick det
bli sängen.

Nu när han sover tänker jag sätta mig vid tv och se film. Och vänta på att Peter
kom hem.





Ja det är ketchup :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0