10 februari

Hade ställt kl på lite efter sju. Men jag steg upp tidigare och gick på dass och hämtade
Leo. Sen gick vi två och försökte väcka pappa Peter. Lyckades till slut med det. Steg
upp alla tre och klädde oss och fikade. Sen kom mamma ner kvart över åtta och hämtade
jag och Leo. Anna och Ante var också med i bilen. Peter for ner sen då han fick en
Lyckseleresa.

Vi for först på Annas dagis och lämnade henne där och sen ner på samhälle på sjukan
Mamma hade tid där idag kl nio och skulle ta bort agraffer tror jag det hette. Det som dom
satt dit för att hålla ihop magen efter operationen. När vi sen var klar där skjutsade vi
Ante till vad det nu var för något. Var då borta vid tallmon. Mamma gick in till sin chef
också medans vi var i närheten.

När mamma var klar for hon jag och Leo ner till Stefans lägenhet. Mamma städade ur
ugnen, det som var missat och jag ringde Stefan och sa vad han hade fått för brev dit.
När vi var klar där hämtade vi Ante. Han hade varit upp på AF. For vidare till Vibo och
lämnade lghnycklarna där.

Och sen blev sista stoppet på ica. Jag gjorde en riktig storhandling. Mamma handlade
hon med. När handlingen var klar for vi upp och hämtade Anna på dagis och for sen en
sväng till mormor och morfar. Efter vi varit där for vi hem.

Väl hemma packade jag bort alla varor och la sen Leo två. Tror han somnade någon
stund. Gick sen själv och la mig. Var skönt att lägga sig ner för hade ont i skallen. Sen
kom Peter hem efter fyra. Då började jag göra middag och Peter satte sig och gav Leo
middag. Jag gjorde ost och skinkpaj och det tog lite tid. Därför fick Leo äta före.

När sen pajen var klar åt Leo ännu mera :) Och efter vi alla hade ätit gick vi och satte
oss i vardagsrummet. Ante kom ner vid sju och då fixade jag och han fossingarna våra.
Medans vi gjorde det kollade vi på NCIS. När vi var klar var kl åtta så då fick Peter lägga
Leo.

Och måste ju bara skriva att Leo har gått mycket idag med :) Man blir så stolt :D Nu får
det bli lite tv och sen sängen.

Ojoj vilket långt inlägg det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0