11 februari

Torsdag

Startade dagen med fika som vanligt :) Peter hade redan åkt när vi fikade.
Sedan hade jag och Leo en lugn morgon. Gick upp till mamma vid tolv. Hon
hade bjudit upp oss på lunch :) Gav Leo mat och åt själv och sen la vi ut
honom i vagnen så han fick sova.

Sen gick jag hem en stund. Mamma och Ante kom ner hit med Leo då han
hade vaknat efter tre. Sen for dom på samhälle. Jag och Leo hade det bara
lugnt sen. Han satt med mig i soffan tills Peter kom hem.

När Peter kom hem gjorde vi oss middag och gjorde oss efter den iordning
och for och hämtade Eva. Sen ner på samhälle och kikade på isstolpsittarna
och kollade på invigningen. For sen hem igen. Raggade en sväng också :)

Väl hemma så la vi Leo direkt. Var hemma åtta så. Sen när han var lagd
gick vi in i duschen. Efter dusch så hängde vi tvätt och startade en till och
hängde den också när den var klar. Sen blev det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0