12 februari

Fredag

Hade en jättelugn morgon. Peter gav Leo gröt innan vi satte oss och fikade. Leo
satt med oss. Sen när kl blev tio kom Ante ner och han och Peter gick ut och
mätte huset så vi fick det bortgjort.

Närmare tolv så gav Peter Leo lunch och så la vi honom. Sen for Peter ner på
jobbet. Jag satte mig och åt lite enkel lunch och la mig sen och vilade i soffan.
Leo vaknade sen halv tre. Gav han yoghurt och saft. Sen kom pappa ner och
startade bilen och vi for upp och hämtade mamma och volvo.

Sen vidare ner på samhälle. Lämnade volvon och for och handlade lite. Kikade
på isstolpsittarna också. Sen for vi hem. Gjorde bara ett snabbstopp i Laxbäcken.
Blev middag uppe hos mam och pap idag. Peter är första bil ikväll. For hem igen
efter middag. Ante följde med ner som snällast.

Höll igång Leo ett tag till och la han sen halv åtta. Nu ska jag avsluta detta och
gå och se på Lets Dance :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0