13 februari

Lördag

Vaknade upp kl åtta. Steg upp och så gav vi först Leo gröt. Sen fikade vi själva.
När kl närmade sig tio klädde vi oss och for upp till mamma. Spelade där melodi
krysset. När vi spelat klart for jag, Ante och Leo ner på samhälle. Peter hade åkt
lite tidigare. Hade fått en Lyckseleresa.

När då jag och Ante kom ner så for vi till Lina. Väntade där på att Leo skulle vakna
till så vi kunde ge honom lite lunch. For sen bort på ica runt halv ett. Parkerade och
gick från ica. Kollade på isstolpsittarna, marknaden och gick på blommona en sväng.

När isstolpsittarna hade stigit ner kl två så gick vi tillbaka till bilen. For och lämnade
Lina och sen for vi hem. När vi kom upp till mamma och pappa så var dom ute och
grillade korv :) Grillade några vi med. Sen for jag och Leo hem. Ante följde med ner
och hjälpte mig att bära in alla saker. Vad skulle jag göra utan Ante.

När vi var inne jag och Leo bytte jag kläder på honom och la han i sängen. Trodde
han kanske ville sova en stund. Men när Eva kom så var han väldigt pigg :)

Eva kom hit för vi skulle ha middag här. Hon gjorde sin supergoda kycklinggryta.
Och till det hade vi nudlar. Passade faktiskt jättebra. Och jag gillar inte nudlar så
mycket men var jättegott till kycklinggrytan :) Peter kom hem precis när det var klart
så han också fick middag. Sen hann han inte vara hemma nå länge innan han behövdes
nere på samhälle. Är andra bil ikväll.

Eva for sen hem kl sju. Jag höll igång Leo en stund till. La han halv åtta. Då var han
så trött. Och när han var lagd satt jag och väntade på melodifestivalen skulle börja.
Och nu har man sett den och det var då inget att hurra för ikväll.

Ska gå och se om man hitta nå annat att se på nu innan man går till sängs.

Kommentarer
Postat av: Ea

Men herrejösses, vad roligt, nästa bebis kommer ju snart! Jösses vad ni producerar där i Vilhelmina ;).

2010-02-13 @ 23:20:57
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0