14 februari

Söndag

Steg upp efter åtta i morse. Jag hämtade Leo och så la vi oss och myste en liten
stund i sängen. Gav också varandra saker vi köpt för alla hjärtans dag. Blev muggar
för hela slanten. Jag hade köpt två muggar till Peter. En från mig och en från Leo.
Samma hade Peter gjort till mig :)

Steg sen upp och så gav vi Leo gröt och fikade sen själva. Gick sen och satte oss
vid tv en stund. Jag vek bort tvätt medans vi tittade på program som vi spelat in.
Sen efter kl elva klädde vi oss alla tre och inväntade Leos farmor som kom på besök.
Hon var här tills Leo gick och la sig kl ett.

Peter gick ut och startade bilen och for han också sen. Skulle fara till Umeå kl två.
Jag gjorde inte mycket efter Leo var lagd utan gick och la mig också. Var så trött.
Sen vaknade vi halv fyra av att mamma kom och banka på dörren. Fick oss en
rejäl sovstund :)

Tog det sen lugnt tills middagen. Jag och Leo vi hade en liten romantisk middag för
två :) Och efter middagen fick han leka av sig tills vi gick och han skulle duscha runt
halv åtta. Och efter duschen så fick det bli sängen för honom. Innan jag la Leo kom
Ante ner. Så han la ner honom i sängen. Sen satte vi oss och fixade fossingarna.

Sen efter Ante gått hem har jag inte gjort någe alls. Suttit här och skrivit :) Ska nu
invänta Peter så vi kan gå och lägga oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0