15 februari

Måndag

Peter steg upp och for efter fem redan. Jag la mig och somnade om en stund till.
Leo vaknade sen runt halv nio. Gjorde oss då fika och hade sen bara en lugn innedag.
Det var soligt och fint ute men ganska så kallt. Så höll oss därför inne.

Peter kom sen hem efter fyra tror jag. Ante hade kommit in innan. Med ett paket
dom hade tagit ut och gottat till syjuntan. När Peter kommit hem väntade vi till fem
med att äta middag. Sen gjorde jag iordning mackor för syjuntan.

Halv sex for Peter och Leo ut och åkte skoter. Pälsade på Leo så han inte skulle
börja frysa. Syjuntan kom halv sju och Peter och Leo kom bara en stund efter.
Sa till Peter att bada Leo då. Sen när Leo var badad och klädd sprang han omkring
här i vardagsrummet bland syjuntan. Lilla charmören :)

Peter la han åtta och syjuntan gick hem efter halv nio. Peter hade städat bort fikat.
Så när dom hade gått satte vi oss och såg lite tv och sen la vi oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0