16 februari

Tisdag

Vaknade upp halv nio imorse. Jag och Peter steg upp och gick och kolla Leo. Då sov
fortfarande skrutten. Men vaknade ganska fort. Kände sig nog utittad av mamma och
pappa. Tog upp han och så gjorde vi fika.

Klädde oss en och for upp till mamma runt tio. Jag lämnade Leo där och sen for jag
och Peter ner på samhälle. Han följde med mig in till barnmorskan också :) När vi
varit där for jag hem och han for och skulle jobba.

For upp till mamma och var där en stund. For hem efter halv två och la Leo då jag
kom hem. Han hade ätit lunch uppe hos mamma. När han var lagd gick jag och
hämtade posten och kollade igenom den. Gick sen och la mig en stund jag med.

Fyra kom Peter hem. Väckte upp mig med en gounge. Han hade precis vaknat.
Tog det lugnt och vaknade till och sen for vi till Laxbäcken. Var bjudna dit på middag.
Palt bjöds det på idag. Mamma, Ante och Anna var också där :)

Kom sen hem runt sju. Leo höll igång till efter åtta innan vi la honom. Hade besök
här också innan vi la Leo. Jonte var förbi. Lånade Peters slalomkläder. När han hade
åkt och Leo var lagd så gick Peter ut och körde in bilarna i garaget och jag hamnade
här och har skrivit blogg :)

Ska nu se lite på tv och sen blir det sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0