17 februari

Onsdag

Steg upp kl åtta idag. Klädde oss och fikade. Började sedan att invänta sotaren.
Skulle vara här mellan nio och elva. Han kom tio och då for jag och Leo på samhälle.
Peter var hemma tills sotarn var klar.

Innan jag och Leo for på samhälle hämtade vi upp Eva. Hade ringt och frågat om
hon ville följa med. Väl nere på samhälle for vi först på sjukan så Leo fick sin
18-månaders spruta. Sen en sväng på ica och sen hem.

När jag och Leo kom hem gav jag han lunch och la han sedan. Fick sen ta upp han
igen halv två. Hade kommit bajs i blöja då. Bytte och la han sen igen. Somnade sen
runt två. Jag gick ut och hämtade posten och gick sen och la mig själv. Var välbehövligt.

Vaknade sen upp efter fyra. Gick och tog upp Leo när han vaknade efter halv fem.
Peter kom sen hem efter fem. Gav Leo middag och gjorde oss sen middag. Blev
kyckling för oss. Leo fick annat innan för han gilla inte kyckling så starkt.

Efter middagen gick Peter och duschade Leo. Satt sen och kollade på tv i soffan alla
tre. Glömde bort tiden så Leo blev lagd nästan halv nio. Men han tyckte inte att han
var nå trött. Men när han sen var lagd så somnade han nästan direkt :)

När Leo sen sov så har vi ställt bort i köket och kolla lite på tv. Sen duschade vi och
nu får det bli sängen.



Dagens outfit ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0