18 februari

Torsdag

Peter steg upp och for efter kl sex imorse. Jag la mig och somnade om en stund till.
Vaknade sen efter åtta. Gjorde iordning fika och gick sen och tog upp Leo. Gav han
fika och väntade sen en stund med att ta fika själv.

Tog det sedan lugnt en stund hemma här. Leo lekte och jag satt och löste korsord.
Vid tolv kom Ante ner och skulle följa med mig upp till mamma. Ante och Leo tog sparken
och for iväg med den. Den är ju äntligen färdig. Nymålad och snygg. Så nu fick Leo
äntligen åka sparklåda :)

Väl uppe hos mamma har vi bara haft det lugnt och skönt. Tycker då jag :) Gav Leo
lunch och la han sen så han somnade ett. Sen sov han i två timmar. Peter kom sen
upp dit också. Åt middag där uppe. Uppstekt palt :) Och efter middagen gick vi hem.
Peter och Leo tog sparken en väg och jag gick hem en annan väg.

Sen väl hemma satte sig Leo och Peter i soffan en stund. Sen gick Peter ut och skottade
av garagetaket. Ante kom ner och hjälpte han med. Sen kom dom in en stund. La Leo
och sen for dom två ner på samhälle och skulle basta.

Jag ska ta och gå och se om det är nå intressant på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0