19 februari

Fredag

Peter klev upp med Leo imorse efter sju. Jag klev upp en stund senare. Satte oss
och fikade tillsammans runt nio. Sen for Peter ner på samhälle runt tio. Efter elva
klädde sig jag och Leo och gick ut och skulle starta bilen och fara iväg. Men inte
starta den inte. Skyndade mig att ringa Ante. Han hade hunnit till Malgovik men
kom tillbaka och hjälpte mig starta bilen. Sen for vi ner till Laxbäcken. Säger det
igen, vad skulle jag göra utan Ante (köpte present till han idag)

Där hämtade jag upp Eva och sen for vi ner på samhälle. Lämnade först Leo till
Peter. Han var och hjälpte sin pappa idag så Leo fick vara med dom. Jag och Eva
vi två for och supershoppa :) For först på second hand och där gjorde jag ett super
fynd. En tvillingvagn för 400 kr. Perfekt. Sen for vi på lite fler affärer och sist innan
vi for hem igen så var vi på ica och domus. Peter och Leo hade åkt hem efter tre.

Jag var sen hemma efter fyra tror jag kl var. Närmare halv fem. Fick hjälp av Peter
att bära in och sen gjorde vi middag. Blev en klassiker, spaghetti och köttfärssås.
Hur gott som helst. Ante kom sen ner och åt han med. Efter middagen var bortstädad
gick Peter ner i källaren och skulle göra nå till skotern. Jag och Leo vilade ner maten.

När kl var sju kom Peter upp igen och då fixade vi ett bad till Leo. Och när han var
badad fick han gå till sängs. Ojoj vad trött han var. Tror han somnade direkt. Han
måste ha haft fullt upp med att vara med pappa sin idag :)

När han var öagd slängde jag mig in i duschen och sen blev det tv och Lets Dance.
Och nu ska man sitta och vänta till halv elva så man får veta vem som åker ut.

Inga bilder på Leo idag. Men i morgon kommer det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0