2 februari

Tisdag

Steg upp lite efter åtta imorse. Gjorde iordning fika för Leo och tog sen upp honom.
Efter han fikade väntade jag en stund med att ta fika. Och sen efter jag tagit fika
tog vi det lugnt vi två :)

Innan jag sen la Leo vid tolv blev det blöjbyte. Passade då på att ta tempen också.
Tyckte han varit lite varm. Och jag hade rätt. 38,5 i feber hade lill lusen min. Blev en
alvedon och sen i säng. Sedan sov han i 2,5 timme. Medans han sov vilade jag med.

När han sen vaknade blev det en rejäl fika för oss. Inväntade sen pappa Peter :)
Han kom hem lite efter fyra. Gjorde då middag. Och efter middagen blev det duschen
för Leo. Hade ketchup fullt uppe i håret igen. Och efter duschen for vi upp till mamma.

Hon hade fått fara hem idag :) For upp för att se hur det var med henne och fick
samtidigt träffa mormor och morfar. For sen hem igen vid sju. Höll Leo vaken en
stund till och la han sen runt kvart i åtta. När han var lagd for Peter ner på samhälle.

Sitter nu och vänta på att han ska komma hem igen :)





Middagen var som sagt överallt :) Mammas lilla sötnos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0