20 februari

Lördag

Peter klev upp imorse och hämtade Leo åtta. Sen låg vi och myste till halv nio
innan vi klev upp och fikade. När fika och disk var bortställt for vi upp till mamma
och spelade melodikrysset. Efter krysset for vi hem igen.

La Leo tolv. Sen tog jag och Peter lite lunch. Han for sen upp och skulle hjälpa
pappa och Ante. Jag gick och la mig och vilade. Sen vaknade jag och Leo kl
tre. Peter kom in då också. Började med att ge Leo mat. Klädde oss sen och
gjorde oss iordning.

For sen upp och så skjutade Peter ner pappa och Ante på f-huset först. Kom sen
upp igen och hämtade jag, mamma och Anna. Skulle ha en fest där nere för Arne
som fyllde 40 den 12 februari.

Fler som var där nere var Eva, Nicke, mormor, morfar, Mickis och hennes kille Stefan,
Henke, Arne, Marielle och hennes barn Anton och Casper och Sigge. Hade det trevligt
med god mat och mycket prat. Hade städat bort och var klar där nere kl åtta.

Kom hem och la Leo. Satte mig här och har medans lyssnat på melodifestivalen. Ska
dra mig härifrån nu och se vilka som går till final.



Goungen min :)

Kommentarer
Postat av: Elina Hirvonen Wikner

Hihi gullig bild på Leo, hoppas ni haft en bra dag :D

2010-02-20 @ 21:14:39
URL: http://elinahirvonenwikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0