21 februari

Söndag

Steg upp åtta i morse. Gjorde oss fika och tog det bara väldigt lugnt. Satte oss
vid tv och softa där. La Leo efter tolv igen. Sen har det bara varit en innedag för
mig och Leo. Har åkt på denna förkylning. Jag la mig sen en stund vid två jag med.

Sen vaknade jag och Leo halv fyra. Jisses vilken sovstund. Märks att vi inte varit
riktigt på g. Medans vi sov höll Peter på för fullt nere i källaren. När vi då hade
vaknat till riktigt fick Leo middag. Sen gjorde vi våran middag. Leo åt av den också
då det var klart. Tur han har aptit iallafall.

Tog det sen lugnt en stund inne i vardagsrummet. Kolla på tv och myste i soffan.
Kl sju fick Leo duscha och sen la vi honom halv åtta. Efter åtta gick vi och duschade.
Peter har åkt på förkylning han med. Det började ikväll för honom också. Typiskt.
Ska nu ta och göra lite te och se på tv innan man hoppa i säng.



Sjukling i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0