22 februari

Måndag

Steg upp åtta i morse. Tät i näsa och ont i halsen. Gjorde oss te och fika. Leo
fick gröt. Sen for Peter efter nio. Skulle till Lycksele. Innan tio kom Ante ner.
Skulle följa med honom ner på samhälle. Han skulle på nå afgrejs och jag
behövde handla lite. Leo följde oskcå med ner.

När vi hade handlat väntade vi på att Peter skulle komma från Lycksele. Han
skulle tanka bilen lite så vi skulle klara oss. Sen hem :) När vi kom hem mådde
jag så dåligt. Vi la Leo och sen gick jag och la mig. Ante stannade här nere. Vi
var osäkra på om Leo skulle somna.

Men sen kl fyra kom Ante in och frågade om jag var vaken. Halvt vaken var
man väl. Leo vaknade bara en liten stund efter mig. Då jag hade vaknat till
någorlunda så gjorde jag middag. Ante och Leo satte sig och kolla på os repris.

Middagen var klar fem så vi åt. Peter hade inte kommit hem än då men han åt
sen då han kom kl sex. Ante hade precis gått hem då Peter kom. Skulle upp och
skjutsa ner pappa på samhälle.

När Peter ätit så tog vi det bara lugnt i soffan. Bara Leo det är fullt ös på. Tänk
om man kunde ha sån energi och vara sjuk samtidigt. Var sån fart på Leo att vi
la han halv nio. Sen for Peter ner på samhälle. Andra bil ikväll och behövdes.

Jag satte mig här och nu ska jag dra mig tillbaka till tv och se mer OS :)



Leo har hittat ett nytt ställe att sitta på :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja de är bra att vila en stund på pappas lilla blommiga :)

2010-02-22 @ 22:43:34
Postat av: Elin

Alltså jag diggar verkligen den där dammsugaren! :D

2010-02-23 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0