23 februari

Tisdag

Dagen började med att vi steg upp kl åtta. Gjorde gröt till Leo och te till oss själva.
Vill inte vara förkyld :( Efter fika tog vi det lugnt en stund tills Peter for vid elva.
Sen har jag och Leo haft en innedag bara. Jag har kurerat mig och Leo har haft sitt
race som vanligt.

La Leo vid två och hoppades att han skulle somna. Han satt ganska länge och bara
busade för sig själv innan han somnade. Vaknade efter fem igen. Jag steg upp efter
vila runt halv fem. Satte mig med en kopp te vid tv en stund.

När Leo hade vaknat till gav jag han middag och väntade sen med att göra mig
själv lite middag. Har ingen som helst aptit nu när jag är så himla tät. Men åt
lite ändå efter kl sex. Och sen tog jag och Leo det bara lugnt tills jag la han åtta.

Sen har jag suttit och sett på OS och House. Ska nu invänta Peter så vi kan gå
och lägga oss. Han är första bil ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0