24-25 februari

Onsdag

Steg upp på morgonen i vanlig ordning och började sedan att kurera sig. Det som
man gjort sen i måndags. Jag kurerade och sen gav jag Leo gröt. Han är ju pigg
och kry i alla fall.

Resten av dagen hade vi bara en lugn och fridfull innedag. Jag låg utslagen på soffan
och Leo körde sitt race. Peter kom sen hem runt fem. Hjälptes då åt att göra middag.
Efter middagen ville jag byta lakan i sängen. Så det byttes i våran och i Leos.

När Leo sen var lagd runt åtta tog vi det bara lugnt. Orkade inte med någe mer :)


Torsdag

Peter vaknade och steg upp med Leo åtta. Jag klev upp en halvtimme efter bara. Var
skönt att ligga och vila en stund extra. Sov hemskt dåligt på natten. Var nog mer vaken
än vad jag sov. Var så tät i näsan att det gick inte att sova och inte ville det släppa heller.

Så när Peter hade stigit upp och gett Leo gröt så fikade vi. Blev det vanliga som vi fikat
hela denna vecka, en kur och nässpray sen te och nån macka. Efter fikat tv en stund.
När kl närmade sig halv elva ringde Peters telefon och han fick en Lyckseleresa. Så innan
han for tog han med sig Leo upp till mamma och lämnade honom där. Hade pratat med
mamma tidigare och då ville Anna att Leo skulle komma upp och vara där.

Så jag har varit ensam hemma idag. Men har försökt städa och kurera mig. Ante kom
sen hem med Leo halv sex. Då hade han fått middag också :) Så vi hann mysa en stund
innan Sofia V kom runt kl sex och skulle ha Tupperwareparty här :) Hon packade upp sina
saker hon hade med sig. Med mycket hjälp av Leo :) Och närmare kl sju kom resten mina
gäster. Eva, Mamma, Morfar och Inger. Blev en lagom skara och riktigt trevligt hade vi.

La Leo däremmellan. Efter nio hade alla åkt. Städade bort fika och satte mig här vid dator.
Peter kom sen hem vid tio. Och nu tänker jag gå och lägga mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0