26 februari

Fredag

Steg upp efter halv nio i morse. Var skönt att ha fått lite sömn inatt. Tro det blev
sammanlagt 3 timmars sömn. Tät och så var det så varmt. Hoppas jag få sova
bättre inatt.

När man var uppstigen gjorde jag och Leo fika. Efter fika klädde vi oss och gjorde
iordning för att fara på samhälle. Hade ringt och fråga Ante om han ville följa också :)
Så vi for hemifrån halv elva. Ante körde.

Väl nere på samhälle mötte vi upp Eva och hon följde sen med oss. Vi var och kikade
på second hand och prima prylar. Åt lunch på hotellet och for runt och raggade. Sista
stoppet blev på ica för helg handling. Sen for jag och Ante och Leo hem.

Väl hemma la jag Leo det första jag gjorde. Halv tre var kl då ca. Sen packade jag
bort. Fick hjälp av Ante innan han gick hem. Satte mig sen och såg om det var nå
intressant på tv. När det då inte var det gick jag och vilade jag med.

Peter kom sen hem närmare fem. Kom in till mig och vi låg och prata lite. Sen gick
han och väckte upp Leo efter fem. Kände att lillkillen var varm så kollade tempen.
Visade 39,9. Blev alvedon och mycket saft, mjölk och cola. Ingen mat ville han ha
men åt ändå lite som vi gav honom av det vi hade.

Sen efter sju for vi en snabb sväng till Eva. Hämtade min mössa som hon hade virkat
av garnet jag köpte idag. En sån här OS mössa hade hon gjort fats med andra färger.
Blev hur fin som helst. Supernöjd :) For sen hem igen och la Leo. Tempen hade då
Sjunkit till 38,2. Vilken tur. La han och han somnade direkt.

När han var lagd blev det Lets Dance för mig och Peter han gick ut. Nu är Lets Dance
slut. Ska gå och duscha innan andra delen börja och man få se vem som åker ut.



En liten febrig kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0