27 februari

Lördag

Steg upp runt åtta i morse. Vi gjorde fika och tog det lugnt på morgonen. När
kl närmade sig tio klädde vi oss och gick upp till mamma. Spelade där melodikrysset.
Efter krysset for vi ner en stund till Eva. Mamma följde också med. Skulle ha hjälp av
Eva med virkning. Och så hämtade vi Leos OS mössa, fast den är i andra färger.

For sen hem så vi var hemma ett. La Leo direkt vi kom hem. Sen gick vi ner i källaren
och hjälptes vika ihop lakanen. Sen hängde jag tvätt och Peter slipade resten på
spjälsängen. Jag gick och vilade en stund efter tvätten var hängd.

När både jag och Leo vaknat gjorde vi mat till Leo. Sen närmare fem gick vi upp
till mamma. Där åt jag och Peter middag. Men Leo åt mer han också :) Det bjöds
på tjälaknöl och potatisgratäng :) Efter maten gick vi hem igen. Väntade besök.

När vi kom hem så stod Stina utanför dörren. Hon hade precis kommit :) Medans
hon var här hade Leo fullt upp med att hålla henne sysselsatt :) Hon for en igen
halv nio och då la vi Leo. Såg sen klart på melodifestivalen och när det var slut gick
vi ner i källaren och hjälptes åt att måla spjälsängen.

Efter det var gjort blev det sängen för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0