28 februari

Söndag

Peter klev upp med Leo halv sju imorse. Jag fick ligga kvar ett tag till. Hade varit
uppe inatt igen. Denna gång var det inte näsans fel utan halsbränna. Tycker bebis
kan komma ut nu så jag slipper denna halsbränna.

Jag klev upp lite efter åtta. Då gjorde vi fika och fikade tillsammans. Höll sen Leo
vaken ett tag. La han vid halv elva. Då höll han på somna i soffan med Peter. När
han var lagd såg vi lite film och sen gick vi ner i källaren.

Jag började måla andra lagret på spjälsängen och Peter kom sen och hjälpte mig
efter att ha varit upp till mamma som snällast och hämtat en till pensel. När vi var
klar var kl ett. Leo vaknade precis då vi kom upp så gav han mat och for sen ner
till Nicke och Eva. Var på födelsedsagsfika för Nicke som fyller år i morgon.

Efter vi varit där for vi ner på samhälle som snällast. Var och träffade Lina och
medans jag var med henne en stund for Peter och Leo och träffa farfar Hasse.
Kom sen igen och hämtade mig. For på ica och Peter gick in och handlade lite
frukostfralla. Sen hem opch gjorde middag.

Efter middag satte jag mig och badade Leo och Peter städade bort i köket och sen
gjorde han nå mer där inne. När Leo var badad och klar fick han vara uppe till åtta.
La han och sen har vi suttit och sett film. Ska nu gå och duscha och sen for det nog bli
sängen för oss.



Äter äpple och kollar in bilar.



Precis innan nattning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0