3 februari

Steg upp i morse och så fick peter ge Leo gröt först. Sen gjorde vi fika till oss
själva. Leo fikade mer då :) Äter som en liten häst killen min :) Efter fikat gjordes
det inte mycket hemma här. Njöt av att ha Peter hemma.

Peter for sen lite innan tolv. Och när han hade åkt la jag Leo. Sen sov Leo till
kl blev halv tre. Jag vilade mig så mycket jag kunde medans han sov :) När
han sen vaknat fick han rejält fika kan man säga.

Sen så hade vi tvmys och efter tv mys så hade Leo lekstund. Medans han lekte
för fullt satte jag mig vid dator ett tag. Sen fixade vi middag halv sex. Han åt först
en laddning med korvgryta och sen en massa pommes med mig. Jag åt kyckling
till pommes. Kände för att lyxa till det. Peter jobba, första bil ikväll.

Efter maten har vi bara tagit det lugnt. Leo hade ingen större lust att leka alls.
Så nör det blev dax för blöjbyte och byte till pyjamas kollade jag tempen på
honom. Feber ikväll igen. Fick bli en alvedon. Sen satt han med mig i soffan en
stund. Innan slutet ville han inte det mer och for till leksakerna istället.

Sen höll han igång till nu då jag la honom. Har nog inte somnat riktigt men det
dröjer nog inte så länge. Jag ska nu ta och sitta här lite till och sen får det bli
tv istället. Har en massa som man spelat in som ska ses på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0