4 februari

Vaknade upp nio i morse. Skönt med sovmorgon. Eller hade varit upp en sväng vid
kl sex redan då Peter for och jobbade. Men man fick ju somna om till Leo vaknade :)
Men steg upp nio och så gjorde jag fika och gav Leo. Sen kom Peter hem igen innan
tio ungefär. Då hade han köpt med sig hem frallor :) Så vi två fikade då :)

Efter fikat städade vi bort och klädde oss sen och gick ut. Leo fick sitta i pulkan och
se på när jag och Peter skottade gården. Efter vi hade skottat och gjort bort ute gick
vi in igen. Höll igång Leo en stund till och gav han sen lunch . Efter lunch fick han lägga
sig. Jag och Peter åt då Leo var lagd.

Efter vi ätit började vi med att fixa och ordna i huset. Jag hjälpte till i början men fick
sen gå och vila en stund. Sov en timme tror jag. När jag vaknade upp höll Peter och
Leo på att kolla in polisen från köksfönstret. Dom for en stund efter jag hade vaknat.
Hade tydligen stått i en timme då. Och bara haft blåskontroll. Dom får gärna komma
och ha hastighetskontroll här.

Sen så försökte Peter få till avloppet i köket. Var tätt. Tog en paus mitt i allt och åt
middag. Fortsatte sedan. Peter höll på i köket och jag satt och kollade Leo medans han
badade för fullt. Innan slutet fick Peter till det. Vilken tur :)

När Leo var klar höll vi han vaken ett tag till. La han sen innan kl hunnit bli åtta. Gick
fort att han somnade. När ha var lagd gjorde vi lite saker till som skulle göras och
efter det var gjort duschade vi. Efter duschen hängde vi upp tvätt och sedan la vi oss.
La oss innan kl elva.

Ojj blev ett långt inlägg detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0