5 februari

Vaknade kl fyra. Då klev Peter upp och skulle fara ner och påbörja resan mot
Stockholm. Och från Stockholm skulle dom sen åka båt över till Finland. Han
körde bussen med folk från mcklubben.

När han hade åkt gick jag och la mig igen. Somnade om halv sex. Sov sen till
nio. Då fick Leo lust att vakna så :) Sen under dagen har vi då inte gjort mycket
jag och Leo. La han elva igen. Då var han så trött igen att ögonen inte hängde med.
Sedan sov han till halv tre.

Medans han sov var jag ner och hängde tvätt och kikade sen lite på tv och satt
vid dator en sväng. Hann sen sova en stund jag med. Trodde aldrig Leo skulle
vakna. Men hann sova en stund jag med.

När han vaknade klädde vi oss, packade lite saker i hans väska och följde sen med
mamma och pappa ner på samhälle och skulle handla. Var först in på banken. Ante
skulle in dit. Och medans vi ändå var där var jag duktig och skaffade telefonbanken.
Efter banken var vi en snabbis ner på ok och sen upp på sportringen.

När allt var gjort for vi sist och handlade på domus. Och sen for vi hem. For förbi
hos jag och lämnade min handling och sen upp till mamma. Fick där i oss lite middag
och sen följde Ante oss hem.

Så nu är Leo lagd och jag ska bara avsluta här så ska jag sätta mig och se på Lets Dance.



Lägger in en bild som Ante hann ta på jag och Leo innan han gick. Ser hemskt ut
men kolla på Leo mer istället för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0