6 februari

Lördag

Steg upp i morse och gav Leo fika kl nio. Sen innan tio kom Ante ner och följde
mig och Leo upp till mamma. Skulle spela melodikrysset :) Jag fikade där uppe
medans vi spelade.

När vi sen skulle hem igen tog jag snålskjuts av Ante som for till Laxbäcken :)
När vi varit hemma bara en stund la jag Leo kring tolv. När han var lagd så
passade jag på att dammsuga innan han hade somnat riktigt. Efter dammsugning
gick jag ner och hämtade tvätt och vek den och bar bort. Sist gick jag ut och
skottade gården :) Fick lite hjälp av en traktor som kom förbi :)

Sen gick jag och och slappade vid dator en stund och sen hade kl hunnit bli kvart
i två. Då vaknade Leo. Sen han vaknade har vi inte gjort mycket alls. Han fick
först lunch och sen satt vi och tog det superduperlugnt.

Sen efter fem bar det av upp till mamma igen. Skulle få middag där :) Och när vi
ätit och skulle hem tiggde vi skjuts av Ante hem :) Drog även en ragg runt byn.

Nu ska jag ta och gå och lägga min son och sen blir det melodifestivalen.



Vill inte vara med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0