7 februari

Steg upp halv nio i morse. Gav Leo först gröt och sen gjorde jag fika till mig själv.
Satt vid bordet med Leo och fikade för han ville också ha. Fick en egen mugg och
en smörgås så han kunde doppa :)

Vilade sedan ner fikat till halv elva. Då kom Ante och Anna ner. Klädde oss riktigt
och gick sen ut i det superfina vädret. Gick runt byn och sen hem till mamma. Drog
Anna och Leo i varsin pulka :) Så blev en riktig promenad :) När vi kom till mamma
höll hon på att klippa Jack. Medans hon höll på klippa honom klart så gav vi Leo och
Anna lunch. Höll sedan Leo vaken till halv två. Då la vi han ute i vagnen.

När han sen hade somnat tog vi det lugnt en stund. Sen började vi med att städa ur
akvariet. Leo vaknade runt fyra. Då var vi inte riktigt klara med akvariet men det
blev ju klart till slut. Tar ett tag att städa ur det. När vi sen var på slutet av städningen
började mamma med middagen. Blev kotletter, potatis och sås :)

Efter middagen tappades det upp ett bad för Leo och Anna. Sen så badade dom en
halvtimme ungefär. Sen nör Leo var torr och fått på sig pyjamas gick vi hem. Ante
följde med oss ner. Han bar Leo och jag bar andra saker.

När vi kom hem gick Ante hem direkt och jag tog av Leo overallen och la han i
sängen. Somnade bara en stund efter han var lagd. Blev innan åtta han somnade.
Sen en stund efter åtta kom Peter hem. Han gick in och kollade om Leo ville hälsa
på pappa men lilla Leo var helt utslagen efter dagens bravader.

Efter Peter varit in till Leo plockade han fram presenter till jag och Leo :) Jättefina
saker var det. När han hade plockat bort allt satte vi oss ner i soffan och kolla på tv
tillsammans. Och nu ska vi snart ta och lägga oss. Känner mig ganska så slut på efter
idag jag med :)



Anna ville prova att dra Leo :)



Mammas gokille :)



Ett nystädat akvarium. Vågade inte ta ett förekort. Det såg så hemskt ut innan :/

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder när ni var ute och gick. Och kolla akvariet, hoppas det håller ett tag nu.

2010-02-08 @ 12:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0