8 februari

Peter for redan efter fem. Skulle till Umeå med sjukresa. Jag la mig och somnade
om en stund till. Leo vaknade sen runt halv nio tiden. Steg upp och så gjorde vi
först fika till Leo och sen väntade jag ett tag med att ta fika.

Hade en ganska lugn morgon och förmiddag. Jag kände mig helt slut på i kroppen
efter gårdagens bravader. Så blev en hel innedag för oss. När kl närmade sig runt
halv två så gav jag Leo lunch. La han sedan. Väntade sen på posten och när jag
hämtat den gick jag också och la mig.

Sen sov både jag och Leo till halv fem ungefär. Och det var välbehövligt. Steg upp
och gjorde iordning för middagen. Inväntade sen Peter som kom hem lite efter fem.
Gjorde middag och sen väntade jag bara på att få fara på syjuntan. Jag körde :)

När jag sen kom hem igen tittade vi på spårlöst på fyran och när det var slut satte
vi upp hyllor inne i köket. Sen blev det sängen för oss :)



Ett busfrö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0