9 februari

Vaknade imorse av att Peters telefon ringde kl åtta. Vi alla tre vaknade. För den är
inte tyst när den ringer. Så vi steg upp och så gjorde Peter gröt till Leo och gav
honom det. Sen for Peter lite innan nio. Jag väntade med att fika.

Sedan hade Leo fullt ös tills han blev så trött så att jag la honom halv tolv. Jag gick
och la mig en stund jag med runt halv ett. Vaknade sen kl två av att Peter kom hem.
Fanns närapå inge jobb alls idag. En stund efter han hade kommit hem vaknade Leo.

Och när Leo hade vaknat fick han något att äta. Sen gjorde Peter ett sista grej på
nya hyllorna i köket och när han var klar så ställde jag upp sakerna som ska vara där.
Blev superbra :)

När det var klar med hyllorna gick han sen ner och gjorde det sista på sparken min.
Så snart kan jag ta ut den :) Efter han varit ner i källaren tog vi det lugnt en stund.
Sen innan vi skulle gå upp till mamma så fick jag och Peter bevittna att våran son gick.
Snacka om att man blev stolt :) Och efter att han gick här hemma är det det enda han
gjort hela kvällen :) Efter vi varit hos mamma gick vi hem efter kl sex.

Satte mig vid dator en stund och sen kom Ante ner och hämtade mig kvart över sju.
Hade tid på lilla ängla spa. Hade bokat in mammamassage. Och det var hur skönt som
helst. Har aldrig riktigt gillat när man tar mig på ryggen och så men denna ryggmassage
var helt underbar. Måste hinna göra den nån gång till innan bebis kommer. Och det var
tur jag hade bett Ante skjutsa mig för jag hade inte orka köra hem.

Och nu har man nästan precis kommit hem. Ska ta och duscha nu och sen får det nog
bli sängen för min del :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0