28 januari

Torsdag

Vaknade upp halv nio. Då vaknade Leo. Peter gav han fika först och sen fikade vi.
Runt elva tiden gick vi alla tre ut en sväng. Skottade det mesta av gården. Yngve
kom senare på dagen och tog resten :) Medans vi var ute kom sotaren. Hade tid
mellan elva och ett. Han kom halv tolv. Då gick vi in och medans han var ute på
taket la vi Leo.

Sotaren var klar tolv ca. Allt såg fin fint ut :) Jag och Peter satte oss sedan och åt
lunch och sen for han och skulle fixa lite nere på samhälle. Pappa Hasse hade kört
taxi idag.

När Leo vaknade runt två gav jag honom lunch. Sen fick jag nå tokryck och bakade
två sockerkakor och en filmjölkslimpa :) Kände mig riktigt duktig. Limpan var klar
precis då Peter kom hem runt kl sex. Så vi slängde bara in kycklinglådan han hade köpt.

Blev lite sen middag men sju satt vi då och åt :) Ante åt också här nere. Han fick sen
skjuts hem av Peter efter middagen för han fick med sig hem en sockerkaka och en bit
limpa. Ville inte bära på allt det hem. Var inte skottat heller lilla stigen.

Efter middagen blev det sängen för Leo och Robinsonkväll för mamma och pappa :)
Efter Robinson en dusch och sen sängen :)



Gott med yoggi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0