1 juli

Torsdag

Peter for runt kl sex imorse. Skulle till Hoting och serva bilen. Vi sov till kl
åtta och sen steg vi upp. Gav Joel mat och sen vid halv tio fikade jag och Leo.
Tog det sen lugnt på förmiddagen. Vid tolv kom Moa och Frida hit. Lekte med
Leo och Anna efter dom två ätit klart.

Peter kom sen hem vid två ca. Då fick han lägga Leo. En stund efter Leo var
lagd kom Ulla-Britt och Mona hit. Då gick Moa och Frida hem. Peter skulle fixa
brännaren när han kom delen han köpt var fel. Så vi stat istället vid köksbordet
med U-B och Mona och pratade. Sen for alla vid halv fyra.

När alla åkt försökte jag vila mig. Hade sån hemsk huvudvärk. Men så fort jag
la mig och försökte somna en stund så hade Joel tappat nappen. Vid halv fem
orkade inte mitt huvud med. Hämtade upp Leo och sen kom pappa och Ante
och Anna ner och hämtade killarna. Då fick jag gå och vila mig.

Mamma ringde sen kvart i sex. Gick upp dit och fick middag. For hem igen vid
åtta. La Joel på golvet då jag kom hem. Uppe hos mamma hade han kämpat
med att försöka vända sig så tänkte han ville försöka mer. Men efter ca tio min
sov han. La Leo halv nio. La sen upp Joel i vagnen.

Satte mig sen vid dator en stund. Väntade sen på att Peter skulle komma hem.
Ante kom ner han med. Peter skulle hjälpa han att tona det sista på bilen. När
han hade tonat klart och satt in några gipsplattor så la vi oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0